Seminář je pořádán Ministerstvem pro místní rozvoj a měl by napomoci v konkureční výhodě na cestě ke zlepšení kvality služeb v cestovním ruchu a v navazujících službách. Dostanete  základní návod jak kvalitu řídit, jak se na ni dívat očima klienta, a zároveň seznámí frekventanty s možností certifikace organizace. Více informací je možné získat na webu www.csks.cz.

SEMINÁŔ SE USKUTEČNÍ PO NAPLNĚNÍ MIN. 10 ÚČASTNÍKÚ dle dohody

Základní témata semináře jsou:

Co je to kvalita ve službách a jak ji udržovat

5 zásad péče o kvalitu!

Jednání s nespokojeným zákazníkem

Práce se stížnostmi

Vize a jak ji napsat

Procesy služeb ve firmě

Certifikační systém ČSKS - podmínky certifikace.

Seminář a certifikace jsou nyní, plně hrazeny Ministerstvem pro místní rozvoj. 

Pro účast je nutné se pod IČ zaregistrovat na emailu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., do  předmětu uveďte prosím  heslo CERTIFIKACE..
Obecně platí, že jedno IČ může mít jednoho trenéra, respektive jedna provozovna jeden trenér.

Podrobnější  informace dne 20.11.v 18:00hod na setkání VH MAS POLABÍ v sále Kina v Lysé nad Labem.